Skip to content

Servicemanager ICT (32 - 40 uur)

Nederland, Zuid-Holland, AlblasserdamAENC ICT

Functieomschrijving

Zijn wij de volgende stap in jouw carrière als Servicemanager ICT?

Word jij warm van

  • het eerste aanspreekpunt v.w.b. dienstverlening te zijn van onze key accounts?
  • Een combinatie van op locatie, op kantoor en thuis werken?
  • Een gedreven team van zo'n veertig ICT-professionals met oog voor elkaar?
  • Onze kernwaarden autonomie, respect en verantwoordelijkheid?


Lees dan snel verder….

Ben jij dit?

Heb jij een achtergrond in de IT, ben je een stevige relatiebeheerder en heb je flinke kennis van ICT- & Securityprocessen? Wil je graag die volwaardige gesprekspartner zijn voor de directieleden en ICT-Managers van onze klanten? Vind jij́ het nét zo noodzakelijk als wij, om die verbindende schakel te zijn tussen jouw interne stakeholders binnen AENC en onze klanten? En ben je in staat om door middel van jouw excellente communicatieve vaardigheden en organisatorische skills de klantwensen te vertalen naar de praktijk? Dan zijn we op zoek naar jou!


Laat iedere dag zien wat je kan

Als Service Manager ben je verantwoordelijk voor onze key accounts (vanaf 35-40 werkplekken). Je zorgt ervoor dat de dienstverlening wordt geleverd conform de verwachtingen. Je speelt een rol in het ontwikkelen en beheren van onze diensten en de bijbehorende producten en diensten en draagt zorg voor het afsluiten en beheren van de SLA-contracten. Periodiek bespreek je met je klanten eventuele knelpunten en evalueer je de klanttevredenheid. Hoe ervaart de klant onze dienstverlening? Je bent verantwoordelijk voor de opvolging hiervan en draagt zorg voor de vastlegging van deze afspraken. Er wordt van je verwacht dat je grondige kennis hebt van je klanten waardoor je in staat bent om met hen mee te denken en je actief, hulpvaardig en adviserend op te stellen. Doel is om de kwaliteit van de dienstverlening te handhaven en te verbeteren. Je hebt een belangrijke rol in de communicatie omtrent de tevredenheid van je klanten. Je signaleert tijdig wanneer extra aandacht benodigd is om klanttevredenheid te verhogen en je neemt initiatief. Je bent in staat om Service Improvement Plannen (SIP) op te stellen en uit te (laten) voeren. Waar houd jij je nog meer mee bezig?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt ("gezicht") voor de klant als het gaat om de performance van de dienstverlening en neemt actie richting in- en externe klanten en leveranciers, wanneer de diensten niet volgens afspraak en/of verwachting geleverd worden.
  • Opstellen, actief bewaken én bijstellen van dienstverleningsafspraken en periodiek daarover rapporteren aan onze klanten. Vervolgens vastleggen in ons rapportagesysteem.
  • Signaleren van knelpunten in de uitvoering en dat constructief bespreken met de collega’s van de servicedesk, de projectleiders en de accountmanagers.
  • Vertalen van wensen en behoeften van in- en externe klanten (gebruikers en management). Je stelt programma's van eisen op en ziet toe op de realisatie hiervan.
  • Is gesprekspartner voor het IT-management bij lange termijn en je initieert verbeterinitiatieven die direct of indirect gerelateerd zijn aan de klantbeleving en/of dienstverleningsafspraken.
  • Op de hoogte houden van ontwikkelingen, onderzoek verrichten en vertalen van ontwikkelingen (trendanalyses). Je adviseert over verbeteringen en aanpassingen van beleid en toepassingen.


Veel daglicht - ruimtelijk - gezelligheid met collega's - hybride werkplekken - eigen keuken en fruit op de afdeling


Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Jan Smit, onze Teamleider Verkoop ICT. Je kunt hem bereiken via 06 - 27 44 52 89 of j.smit@aenc.nl

* Het benaderen door recruiters etc. wordt niet op prijs gesteld.

Vereisten

Nou ja 'vereisten' ;-), dit ben jij

Je bent een communicatief wonder! Je hebt affiniteit met techniek, technisch inzicht in systemen en je kunt de vertaalslag maken naar het gebruik daarvan. Daarnaast weet je hoe bedrijfsprocessen werken en hoe jij je hierin kunt manoeuvreren. Je hebt een dienstverlenende instelling en door je zakelijke vaardigheden verlies je je doel en de kwaliteit niet uit het oog. Ook ben je resultaatgericht en weet je met flair en de juiste onderbouwing je gesprekspartners te overtuigen en aan te spreken. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift, zowel op managementniveau als op het niveau van de medewerker. Tegenstrijdige belangen kun je in balans brengen, waarbij je prioriteiten stelt en inzicht hebt in communicatieverbanden. Je hebt affiniteit met procesmanagement in een IT organisatie en begrijpt hoe processen in elkaar steken en afhankelijk van elkaar zijn. Tot slot ben je oplossingsgericht, gaat een onderhandeling niet uit de weg en weet als dat nodig is, ook "nee" te zeggen.

Verder zien wij graag:

  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring met commerciële vaardigheden, zoals onderhandelen en gesprekstechnieken
  • Je hebt werkervaring als IT-Servicemanager in een organisatie van vergelijkbare omvang
  • Ervaring met het tot stand komen en onderhouden van documenten zoals SLA-agreements
  • Teamplayer, maar ook zelfstandig
  • Accuraat en analytisch
  • Onder druk presteren

of

Wat bieden wij?

Leuke, uitdagende baan

Met ruimte voor jouw ideeën en inbreng

25 vakantiedagen

Met mogelijkheid om 2 bonusdagen te sparen

Goed salaris

Passend bij jouw kennis en ervaring

8% vakantiegeld per jaar

Maar dat krijg je natuurlijk overal ;-)

Groeipotentie

Ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling

Auto, telefoon en/of laptop

Uiteraard afhankelijk van je functie

Informele werksfeer

Met ambitieuze collega's in een moderne werkomgeving

Reiskostenvergoeding

Wanneer je met eigen vervoer reist

Verbinding

Zowel individueel, onderling als maatschappelijk betrokken

Solide pensioenregeling

Voor je ouwe dag

Eerst kennismaken voordat je solliciteert?



Meer weten over ons bedrijf?

AENC