Tender Coördinator (32 - 40 uur)
Alblasserdam, Zuid-Holland, NederlandAENC AV
Functieomschrijving
Breng jij onze Tenderdesk naar het volgende niveau?
Word jij warm van:
- Uitdagende audiovisuele projecten in aanbestedingsvorm?
- Een combinatie van op kantoor en thuiswerken?
- Een gedreven team van zo'n vijfenveertig AV-professionals?
- Onze kernwaarden autonomie, respect en verantwoordelijkheid?
Lees dan snel verder….
Laat iedere dag zien wat je kan!
De tenderdesk is een belangrijk orgaan binnen onze salesafdeling en als Tender Coördinator draag jij de verantwoordelijkheid voor de aanbestedingstrajecten. Je weet wat er speelt in de markt en weet precies wanneer welke trajecten gaan lopen. Je analyseert de wens van de aanbestedende partij en kunt deze goed en pakkend omzetten in een praktische AV-oplossing; Je brengt dit ijzersterk onder woorden. Jouw belangrijkste taken?
- Je analyseert, schrijft en begeleidt aanbestedingen
- Je optimaliseert het tenderproces en weet collega’s hier ook in mee te nemen
- Je spart over toekomstige groei en ontwikkelingen in de markt en hebt hierin een adviserende rol richting het management
Hoe ziet je gemiddelde werkdag eruit?
- Natuurlijk opstarten met een kopje koffie/thee
- Schrijven en research
- Tussendoor een praatje met een accountmanager over een aankomende tender bij zijn klant
- Schrijven en research
- Een update geven aan de salesmanager inzake lopende trajecten
- Tijdens de lunch loop je een rondje met collega’s of eet je een boterham in ons gezellige Workcafé
- Schrijven en research
- Documentatie opvragen bij de financiële administratie
- Contact met onze externe Tenderdienstverlener
- Schrijven en research
Mis je nog info?
Heb je vakinhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Bas Reijmers onze Sales Manager. Je kunt hem bereiken via 078 - 69 95 888 of b.reijmers@aenc.nl.
* Het benaderen door recruiters etc. wordt niet op prijs gesteld.
Vereisten
Nou ja 'vereisten' ;-), dit ben jij
Als Tender Coördinator ben je continue in control over het aanbestedingstraject en sta je dus ook steeds in contact met alle stakeholders (intern en extern). Verder beschik je over:
- Minimaal 2 jaar ervaring met aanbestedingstrajecten
- Bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding Bedrijfskunde of Commerciële Economie
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Heb je niet al het bovenstaande in huis? Maar wel bereid je te ontwikkelen? Solliciteer dan toch gewoon.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Wat bieden wij?

Leuke, uitdagende baan
Met ruimte voor jouw ideeën en inbreng

25 vakantiedagen
Met mogelijkheid om 2 bonusdagen te sparen

Goed salaris
Passend bij jouw kennis en ervaring

8% vakantiegeld per jaar
Maar dat krijg je natuurlijk overal ;-)

Groeipotentie
Ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling

Auto, telefoon en/of laptop
Uiteraard afhankelijk van je functie

Informele werksfeer
Met ambitieuze collega's in een moderne werkomgeving

Reiskostenvergoeding
Wanneer je met eigen vervoer reist

Verbinding
Zowel individueel, onderling als maatschappelijk betrokken

Solide pensioenregeling
Voor je ouwe dag
Eerst kennismaken voordat je solliciteert?
Meer weten over ons bedrijf?
