Tweedelijns Servicedesk Engineer (32 - 40 uur)
Nederland, Zuid-Holland, AlblasserdamAENC ICT
Functieomschrijving
Zijn wij de volgende stap in jouw carrière als Tweedelijns Servicedesk Engineer?
Word jij warm van:
- Uitdagende ICT-vraagstukken die bij iedere klant weer anders zijn?
- Een combinatie van op kantoor en thuiswerken?
- Een gedreven team van zo'n veertig ICT-professionals met oog voor elkaar?
- Onze kernwaarden autonomie, respect en verantwoordelijkheid?
Lees dan snel verder….
Laat iedere dag zien wat je kan!
Onze klanten hoeven zich geen zorgen te maken of hun ICT-omgeving wel goed werkt. Het is namelijk het kloppend hart van hun organisatie. Als Tweedelijns Servicedesk Engineer houd je je bezig met de oplossing van de ICT-vraagstukken van onze klanten. Via o.a. telefoon, e-mail en monitoring komen de meldingen binnen, die door je eerstelijns collega’s worden opgepakt. Gecompliceerde storingen komt bij jou als tweedelijns support terecht. Jij verstaat je vak als ICT-professional. Dat moet ook, want je bent een onmisbare schakel in veel processen. Jouw belangrijkste taken?
- Het analyseren van zowel software- als hardwarematige storingen
- Hardnekkige storingen tot op de bodem uitzoeken om altijd tot een oplossing te komen
- Het goed kunnen omgaan met standaard werkplekgebruikers, maar ook hoogopgeleide IT-specialisten
Veel daglicht - moderne inrichting - fruit en koffie op de afdeling - gezellige teamsfeer
Heb je vakinhoudelijke vragen over deze vacature? Neem dan contact op met Cees Verschoor, onze Teamleider Service & Support. Je kunt hem bereiken via 078 - 69 95 899 of c.verschoor@aenc.nl.
* Het benaderen door recruiters etc. wordt niet op prijs gesteld.
Vereisten
Nou ja 'vereisten' ;-), dit ben jij
De functie Tweedelijns Servicedesk Engineer is er één met uitdaging en verantwoordelijkheid. Onze klanten moeten gewoon altijd kunnen werken! Dit vraagt dat je een flexibel, communicatief vaardig en zelfstandig persoon bent. Dat je af en toe onder (tijds)druk komt, is voor jou geen probleem. Je bent goed in staat om aan meerdere issues tegelijkertijd te werken. Je beschikt over de volgende kennis en ervaring:
- Minimaal twee jaar ervaring op een (externe) servicedesk
- Kennis van VMware, Veeam, Citrix en Cisco is een pré
- Kennis van Exchange, MS Windows Desktop en Windows server
Heb je niet al het bovenstaande in huis? Maar wel bereid je kennis bij te spijkeren? Solliciteer dan toch gewoon!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Wat bieden wij?

Leuke, uitdagende baan
Met ruimte voor jouw ideeën en inbreng

25 vakantiedagen
Met mogelijkheid om 2 bonusdagen te sparen

Goed salaris
Passend bij jouw kennis en ervaring

8% vakantiegeld per jaar
Maar dat krijg je natuurlijk overal ;-)

Groeipotentie
Ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling

Auto, telefoon en/of laptop
Uiteraard afhankelijk van je functie

Informele werksfeer
Met ambitieuze collega's in een moderne werkomgeving

Reiskostenvergoeding
Wanneer je met eigen vervoer reist

Verbinding
Zowel individueel, onderling als maatschappelijk betrokken

Solide pensioenregeling
Voor je ouwe dag
Eerst kennismaken voordat je solliciteert?
Meer weten over ons bedrijf?
